Новости из этой рубрики
14 декабря 2017
Стартовая цена – $4 млн.
21 мая 2018
... но не отказался от сборки старых!
11 февраля 2020
Кабриолет был выпущен в честь Blower 1929 года выпуска, выступавшего в гонках…
16 ноября 2015
Компания Mercedes рассекретила обновленный родстер SL.
15 апреля 2024
Відмінною рисою новинки став декор екстер'єру та інтер'єру.
13 января 2021
Всего будет построено 100 лимитированных моделей.
У Lamborghini з'явився 800-сильний гібридний кросовер

Компанія Lamborghini представила перший у своїй історії гібридний кросовер. Новинка називається Urus SE. Від звичайного «Уруса» вона відрізняється не тільки дизайном, а й силовою установкою, до складу якої входять двигун V8 4.0 та вбудований у коробку передач електромотор. Пікова віддача Urus SE становить 800 кінських сил і 950 Нм моменту, що крутить, — більше, ніж у Urus Performante. Однак у розгоні до ста гібрид йому поступається: 3,4 секунд проти 3,3. Максималка, щоправда, більше – 312 кілометрів на годину.

У Telegram-каналі BUSINESSMAN ділиться останніми новинами про багате та успішне життя. 

Приєднуйтесь!

Напередодні Auto China Beijing 2024 концерн Volkswagen Group провів спеціальний захід для преси, де показала свою головну новинку гібридний Lamborghini Urus SE.

Його легко відрізнити від Urus S і Urus Performante, хоча двигун тут колишній - «бітурбовсімка» 4.0, налаштована на віддачу 620 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить.

Допомагає ДВС інтегрований у восьмидіапазонний автомат електромотор (192 л.с., 483 Нм), тому комбінована віддача досягає 800 сил та 950 Нм.

Щоправда, на динаміці така істотна надбавка практично не позначилася. Гібридний Urus SE лише на 0,1 секунди швидше за Urus S (3,4 c замість 3,5) у розгоні до ста і на 1,3 секунди — при прискоренні з нуля до 200 кілометрів на годину (11,2 с проти 12, 5). Максимальна швидкість — 312 кілометрів на годину, тоді як у Urus S обмежувач спрацьовує на 305.

Натомість гібрид викидає у повітря на 80 відсотків менше шкідливих речовин і без запуску ДВЗ проїжджає близько 60 кілометрів. Тягова батарея розміщена в підполі багажника та має ємність 25,9 кіловат-години.

Силова установка Urus SE може працювати в 11 режимах – таку кількість отримують шляхом комбінування шести штатних профілів та чотирьох так званих Electric Performance Strategies (стратегій електричної продуктивності): EV Drive, Hybrid, Performance та Recharge. Від вибору режиму залежить дорожній просвіт, який регулюється в діапазоні 15-75 мм.

Зрозуміло, вся мехатроніка на Urus SE перекалібрована з урахуванням нових вступних, а різниця між пресетами зроблена більш очевидною.

 

Опубликовано: 25 апреля 2024
Мы используем основные и сторонние файлы cookie в целях повышения удобства пользования этим сайтом и получения информации о взаимодействии пользователей с его содержимым. Закрыв это сообщение, вы тем самым соглашаетесь с использованием нами файлов cookie.